Servis24 přihlášení při zapomenutém heslu

Zapomenout heslo může být někdy hodně nepříjemný, zvláště pokud se jedná o heslo k aplikaci nebo službě, do které se potřebujete nutně dostat. U přímého bankovnictví České spořitelny Servis24 ale není zapomenutí hesla žádná tragédie – pokud u sebe máte klientské číslo a bezpečnostní kód, můžete si velmi snadno a rychle heslo obnovit, resp. vytvořit si nové. Uděláte to tak, že v přihlašovacím formuláři kliknete na odkaz pro zapomenuté (zablokované) heslo. Otevře se Vám nový formulář, do kterého vyplníte Vaše celé klientské číslo a do druhého řádku pak požadované čtyři znaky z Vašeho bezpečnostního kódu, který jste použili už při Vašem prvním Servis24 přihlášení. Kliknete na přihlašovací tlačítko, na mobil Vám okamžitě přijde esemeska s kontrolním kódem, ten opíšete na obrazovku, kliknete na tlačítko pro odeslání a nastavíte si nové heslo pro Servis24 přihlášení. Pro něho platí stejná pravidla, která už jsme si zde uvedli a po jeho nastavení se Vám ihned otevře Váš účet.

Servis24 přihlášení s vyšším zabezpečením

Pokud budete chtít, můžete si svůj internetbanking zabezpečit ještě více. Vedle klientského certifikátu a přihlašovacího bezpečnostního kódu, o kterých už jsme zde mluvili, je ještě možnost využívat autorizační SMS u vyšších transakcí. V takovém případě Vám v situaci, kdy budete chtít odeslat nadlimitní částku na jiný účet přijde na mobil textová zpráva s bezpečnostním kódem. Teprve po jeho zadání do internetbankingu bude možné tuto částku odeslat.

Servis24 přihlášení do mobilní aplikace

U mobilních aplikací Servis 24 je přihlášení ještě jednodušší než u klasického internetového bankovnictví. Ještě než ale příslušnou aplikací začnete používat, musíte si ji stáhnout a nastavit ve Vašem internetovém bankovnictví. V něm kliknete na odkaz pro nastavení (symbol klíče vpravo nahoře) a z nabídky v levém menu zvolíte odkaz Mobilní banka. Zobrazí se Vám jednorázový kód (ten si někde zapište nebo poznamenejte, za chvíli ho budete potřebovat) a pokyn k zadání hesla. Vytvoříte si tedy heslo pro Servis24 přihlášení do mobilní aplikace (v tomto případě stačí jen šest znaků) a nastavení pak potvrdíte s pomocí SMS nebo klientského certifikátu (podle toho, čím se přihlašujete k internetbankingu. První Servis24 přihlášení do mobilní aplikace pak provedete tak, že si ji otevřete, zvolíte položku Aktivovat své zařízení a otevře se Vám tzv. aktivační obrazovka. Do ní vyplníte následující údaje: název profilu (záleží jen na vás, jak si jej pojmenujete), klientské číslo, heslo, které jste si před tím pro mobilní bankovnictví nastavili a nakonec ještě jednorázový kód. Údaje pak potvrdíte tlačítkem Aktivovat a Vaše první Servis24 přihlášení máte za sebou. Veškerá další přihlášení už jsou velmi rychlá – stačí pouze vyplnit Vaše přihlašovací heslo.

Servis24 přihlášení v anglickém jazyce

Internetové bankovnictví České spořitelny je uživatelsky přívětivé i pro ty, kteří neumějí dobře česky, zato ale ovládají angličtinu. Pro Servis24 přihlášení v anglickém jazyce stačí jediné kliknutí – na úvodní stránce této služby kliknete na malou vlaječku Velké Británie a aplikace se Vám ihned přepne do angličtiny. Po přihlášení pak budete mít kompletně anglicky i celé prostředí internetového bankovnictví.

Tyto stránky nejsou oficiální webovou prezentací České spořitelny a mají pouze informativní charakter.


Reklama:


Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!